sobota, 3 listopada 2012

Pudła

"Pudła" ponieważ wielkościowo nie można powiedzieć, że to pudełeczka typowe jak robione do tej pory.
Pierwszy pomysł na pudło w rozmiarze 15x15x15 cm dał mi Robert. Zażądał wręcz czegoś tak sporego z tortem, a tort ma stać na szufladce do której z kolei chciał schować prezent.
Kombinowałam, ale zrobiłam :)
Pierwszy raz też miałam okazję wykorzystac duży stempel jaki wygrałam w Scrapcafe :) ( moje drugie w zyciu podejście do stempelków)





Pudełko się spodobało i Daria zamówiła takie dla swojej przyjaciółki z okazji urodzin
Znowu tort :), znowu szufladka, znowu cyrkonie na torcie i znowu big rozmiar :)





Przyszła też pora na pudełko w powiedzmy normalnej wielkości
" W Dnu ślubu" - zdjęcia w środku nocy robione, więc są jakie są.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz