niedziela, 11 listopada 2012

Multikolorowy przerywnik

Małej przyjaciółce mojej córki bardzo spodobał się jej komplecik i zamówiła sobie taki u mnie :) .
Z przyjemnością zrealizowałam takie zamówienie.
Taki pozytywnie kolorowy przerywnik w pracy dotychczasowej jest zawsze mile widziany ;)

Nasz kuzyn Igorek również sie do niego próbował przymierzyć ;)
A to juz mała metamorfoza mojego berecika :)
Moje zatoki baaardzo lubią sobie chorować i sprawiać mi ogromny ból, więc mały ogrzewacz musiałam sobie kupić. No sobą bym nie była gdyby mi tak do końca nie odpowiadał .


2 komentarze:

  1. Jak tu u Ciebie kolorowo :D W takim komplecie nie straszna jesienna szaruga. A berecik okiełznałaś pierwszorzędnie. Wygląda bombowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny jesienny komplecik, kolorowy zawrót głowy!
    A beretkę dla Siebie wspaniale ozdobiłaś, nabrała charakteru :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń