czwartek, 24 lipca 2014

Norweski kopertowiec

Swego czasu, moja przyjaciółka przywiozła mi z Norwegii , z ich fantastycznego sklepu http://www.pandurohobby.com/ ,papiery na swoje zaproszenia ślubne. Ja miałam zaszczyt składać to wszystko do kupy.
Papierków kilka zostało. Z dwóch ostatnich egzemplarzy powstały kartki ślubne dla kolejnej znajomej.

Papier był już ładnie wycięty i przygotowany do złożenia w kopertę , ja tylko wkleiłam do środka ozdobny papier z wybranymi życzeniami
Później w ruch poszła świeczka, wosk i pieczęć
Łyżeczkę i pieczęć również mam ze sklepu Panduro . Łyżeczka ta jest fantastyczna do topienia wosku. Raz mi się zapodziała i próbowałam topić wosk na inne sposoby .... odechciało mi się ;)
Wosk wylewamy na złożenie koperty i dociskamy pieczęć

 Tutaj mamy efekt końcowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz