niedziela, 13 kwietnia 2014

Morsko jajeczny

Ładnych kilka lat temu znalazłam w sieci zdjęcie wianka zrobionego ze skorupek jajka. Bardzo mi się ten pomysł podobał. Dziś już nawet nie wiem na jakiej stronce to było więc pomysłodawczynię przepraszam za brak źródła ( jeśli kiedys tu przypadkiem trafi) .
Kilka lat przymierzałam się do takiej pracy, ale najczęściej przypomniało mi się ze 3 dni przed Wielkanocą kiedy to nie było szans na nazbieranie tylu skorupek :)
W tym roku ... udało się ... pamieć zadziałała w marcu.
 Tak więc tak jak ja kiedyś podpatrzyłam, tak teraz ja pokazuję jak krok po kroku ozdobę tegoroczną skleciłam

PS dlaczego jajeczno morski ?? Ano żeby wypełnić luki pomiędzy skorupkami , dołozyłam morskie potpourri , które dostałam od szwagierki w prezencie dwa lata temu ( ślicznie teraz pachnie ;) )

Na start poszły gazety
dla podtrzymania "kontrukcji" podebrałam kotu troszkę włóczki ;)
później na linię ognia poszły skorupki jajek skrzetnie upychane na szafce
potpourri upychałam jak popadło
efekt końcowy tak się prezentuje

 ponieważ jednak ślicznie zakwitły u nas niezapominajki ( i kolorystycznie jak znalazł) uzupełniłam środek ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz